Goooooott nytt år!

2009-12-31 - 13:31:49
Jag mår bra jag ja, tackar som frågar. Jepp pepp, nyår !!
Först käka hos pappa och lite sånt, möta Johanna sen fest.

Ett kexchoklad ligger på rummet och väntar...

2009-12-30 - 22:09:43
Godkväll, godkväll!
Nu har jag nästan precis kommit hem, skönt att vara inne i värmen igen.
Eftersom jag hade så fruktansvärt tradigt innan så testade jag min nya "klickargrej" och tog lite egofoto, ja den fungerade rätt bra tycker jag.

 
Tjusigt, tjusigt.


Det är mig fortfarande en jävla gåta, vems arm är det? Det kan ju knappast vara Johannas (?) Men det ser ut som att vara hennes, inte själva armen min liksom det ser ut som armen sitter fast på henne.

Men jaja, det kommer fortsätta att vara en gåta x)
Nu ska jag pilla lite med datan ett tag till sen blir det sängen för min del, en lång kväll väntar ju imorgon. ♥

Godmorgon

2009-12-30 - 10:59:33

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Videoklipp (y)

2009-12-29 - 20:05:27
Idag fick jag äntligen sova länge, superskönt. Dock hade jag fett tråkigt på morgonen, men stack till pellesnorr sen och var där ett tag. Sen skulle jag hem och käka och sen träffa Dahlis ett tag.
Jag har en känsla av att min kväll/natt kommer att bli great! (y)

Jag och Elinor hade det iallafall ypperligt trevligt x) 
Jag kan även meddela att ni snart kommer att få ta del av några minuter från min och Elinors tid i somras.

Nu kommer det...

HAHAHAH, så jävla roligt & så jävla skämmigt. Men vafan, man måste ju bjuda på sig x)

Lite fult att vi snackar imellanåt, men det är sånt man får ta.

Nu ska jag ut, ha det tjusigt. ♥


Saker och ting borde bli som förr igen, allting är bara så jävla förvirrande.

Rätt tradigt

2009-12-28 - 21:51:29

Du är kär nu- Ja.
Du har sårat nån så de börjat gråta- Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta- Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader- Inget seriöst.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år- Inget seriöst.
Du har haft ett förhållande som varade över två år- Nej.

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra- Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra- Ja.
Jag har smygit ut utan lov- Ja.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar- Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet- Ja.
Jag har fuskat i ett spel- Vem har inte?
Jag har struntat i ett prov- Nästintill.

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden- Nej.
Jag kan svälja piller- Ja.
Jag har tagit mediciner mot depression- Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi- Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det- Yes.
Jag har vaknat gråtande- Ja.
Jag har somnat gråtande- Ja.

Jag hatar begravningar- Nämn en som gillar det.
Jag har sett någon dö- Nej, och tur är det.
Någon nära till mig har försökt begå självmord- Nej, inte vad jag känner till iaf.
Någon nära till mig har begått självmord- Nej.

Jag har tappat bort mig i min hemstad- Yes.
Jag har sett en fallande stjärna- Ja.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss- Jepp.
Har sparkat en kille mellan benen- Yes, fast inte med vilje då (a)
Har hoppat fallskärm från ett flygplan- Nej.
Har lekt sanning eller konsekvens- Yes.
Druckit en hel liter mjölk på en timme- Ja.
Jag har medverkat i en teater- Ja.
Du har fångat en snöflinga med tungan- Ja.
Jag har suttit på ett tak på natten- Ja.
Jag har aprillat någon- Ja.
Jag har åkt taxi- Ja.
Jag har ätit sushi- Nej, men skulle vilja testa fast att det låter rätt äckligt.
Jag har åkt snowboard- Nej, men skulle vilja.

Gäss=Yes=Diskmedel

2009-12-28 - 21:51:09
Jaaaaaaapp, jag har haft dataförbud.
Och yeees, jag glömde min kamera hemma hos min pappa och har inte ett ändå foto att bjuda på från julafton.

24;e- Julafton med hela stora släkten, tror vi var runt 23 personer. Men det var skitskoj. Kusinerna från Stockholm var nere så det var totally amazing.
Men jag fick julklappar, eftersom jag har varit en snäll och duktig tös.

25;e- Jag var hos farmor med syster och åt middag, efter det så begav vi oss i rikting mot mormor Ewy (gammelmormor). Fick vår julklapp, och snackade och sånt. Sen flöt dagan bara på.

26;e- Absolut inget roligt hände denna dagen om jag minns rätt, tror jag bara var hemma och latade mig. Eller nej jag åt Mc donald´s med Dahlis på kvällen.

27;de- Jag var med Dahlis en stor del av dagen, annars lata jag väll mig någonstans här hemma.

28;de- Alltså idag. Vaknade och sånt, gjorde ve mig osv sen kom Tajti och hämta upp en så drog vi vidare till Center syd. Jag hittade ingenting som föll mig i smaken inne på Gina tricot, nog första gången. Självklart blev det Mc donald´s också. Sen till Malmö, han skulle byta något stativ och handla en mobil till sin madre. Själv hittade jag äntligen en sån "tryckargrej" till min kamera. Så att man slipper sätta kameran på självutlösare, så istället kan man stå framför kameran och bara trycka på "tryckargrejen" (y) Skitbra!
Sen hem till Tajti, också skitbra. (y) Men nu är jag hemma, det är inte lika bra.

- Vet du vilken fisk du påminner om?
- Nej?
- Stör.

Fuck vad jag stör mig.

Lillejulafton

2009-12-24 - 01:21:33

Nu har alla gästerna begett sig hemmåt. Okej, alla och alla. Det var farmor, farfar, faster, fasters man, Fredrik och Johan. Menmen, kul har man haft.

Idag fick jag;
• Presentkort på Gina Tricot
• Massa armband
• Halsband
• Pengar
• Parfym

 (y)

Plus en present som är från familjen Callmer, men den har jag inte fått ännu.
Imorgon är det ju den riktiga julafton! Eller tekniskt sett idag, eftersom klockan är 00,54 exakt just nu.

   

  
Maja fick äran att vara jultomte.

  

Myyyyyspys.

   

Gooooodnight! ;*

Lillejulafton

2009-12-23 - 16:41:05
Snart jul här på pappas sida, om en halvtimme.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Handlade klart lite julklappar nere i stan, annars har jag tagit det lungt framför datorn.

Söta sms mitt i natten uppskattas.
Sovit som en gris idag, i morse kom mamma in typ elva och sa "Kom upp till tv rummet vi ska prata med er". Jag satt i tio minuter och lyssnade med halvt öra och såg suddigt. Men jaja, nu är jag vaken och pigg.

HejhoppTjolahopp

2009-12-22 - 17:23:41
Sov hos Johanna inatt.
I; Jag fick nyss en idé.
J; Vadå?
I; Vi är så trötta så vi kommer aldrig att orka att se en film, så för att ingen ska bli tvungen att gå upp och stänga av tv;n så kan vi ligga och snacka tills vi somnar istället.
J; Du är så smart Ida.

...två timmar senare.
I; Vi skulle ha hunnit att kolla på film...

Jaja, men de var riktigt längesen jag och Johanna sov så vi hade jättemycket att prata om, de e så bra att jag har lilla Garpvall. Efter snacket så slocknade båda som två grisar. Dock vaknade jag 9/10. Men somnade sen igen.

Blöblöblöblablabla!

Facebook är beroende framkallat. Inte okej.
Just det, snöbollskrig igår. Det gick som det gick (för de sprang inte) HAHAH!
Nä nu ska jag ta och göra något vettigt, fotografera kanske?


This could be nothing, but I'm willing to give it a try.
Please give me something. ♥

...

2009-12-21 - 13:09:01
Inte på alls bra humör, antagligen ingen uppdatering idag.

SNÖ!

2009-12-20 - 15:41:08
Fan vad jag älskar snö. SNÖ SNÖ SNÖ!! Det gör mig på riktigt bra humör. Och jag vill ut ut ut nu nu nu.
Åååh vad jag är sugen på att gå ut i snön och leka nu.

 

  


Myyysigt!

Har en stencool cola flaska.




fett

Godmorgon

2009-12-20 - 11:51:27

Nu har jag precis ätit frukost, skitgott! Igår blev det att åka hem till Felle på kvällen för lite film och mys med några av de som var med i Danmark. Eftersom lata jag inte orkar skriva allt så kör jag med listan igen.

• Hämtad av sena Tajti. Men jag ska inte klaga jag är minst lika bra på att bli försenad.
• Hämta upp Lena och Johanna.
• Bli mulad av Johanna på väg in till Felle.
• Snacka och kolla film.
• Vissa åker iväg och handlar mc donald´s.
• Äter, snackar och kollar lite på tv.
• Ut och ha snöbollskrig som jag inte var beredd på.
Jag lyckades mula tillbaka Johanna, dock mula hon mig återigen. Men efter att Tajti dragit ner en på marken och skvätt upp snö i huvud på en ett antal gånger så slöt vi en pakt och gick emot Tajti istället. Dock sluta de med att man blev ner dragen i en buske, fick snö i huvudet. Vilket ledde till att alla andra kom och hjälpte till så vi fick ner Tajti.
• Sätta sig i en varm bil med rumpvärme.
• Lämna av Lena och Johanna.
• Snacka ett bra tag med Tajti.
• Mamma ringer- Tack och adjö.

Mitt mål denna vintern är att mula Tajti rejält och jag ska fn lyckas också.
Idag har jag inte riktigt koll på vad som händer. Jag har iaf lovat Dahla att träffa honom, mormor och morfar kommer på fika, tror nog inte jag är hemma då. Men ändå. Och sen vill jag mer än gärna...



My dream prince, remember?

Snabb uppdatering

2009-12-19 - 19:46:44
Wiho! Nu har jag precis kommit hem, eftersom jag har varit utomlands...
Jajamensan de har jag minsann, dock var de bara i Danmark.

Jag är trött så orkar nt ta med allt, men en snabb lista funkar.
• Tåg till köpenhamn
• Vara i Köpenhamns domkyrka
• Äta grekisk mat som inte är någon favorit.
• Gå på tivolit
• Tåget hem

Godnatt ♥

2009-12-18 - 22:55:27
Jag är trött nu och borde sova. Åt nyss en macka. Ska till Danmark imorgon med vänner så borde faktiskt sova nu så jag orkar med hela dagen.

Blandat shit

2009-12-18 - 12:48:18
Och nu har jag märkt att när jag väl har börjat skriva igen så har statistiken ökat med ett tiotal. Dock är min statistik jävligt dålig om man jämför med storbloggare, men jag nöjer mig med detta.
Jag känner att jag fortfarande suger på att uppdatera, men det är sånt man får ta. Man måste ju börja någonstans.

Igår så var jag i skolan, sen åkte jag hem och duschade och sånt, eftersom jag måste ha duschat innan nio och jag skulle iväg. Sen kom Tajti och hämta en och vi körde vidare till KU. Det är svinkallt ute! Men det har inte med saken att göra.
Iallafall så hade jag riktigt kul och ett annat ord som jag vill nämna, men det göra jag inte. Jag måste även meddela att jag vann alla kortspels omgångar utom en!! Fn vad bra jag är, stolt över mig själv.

Jullov i tre veckor nu ju! Så himla skönt ska det bli. Fick betyg och allt idag, nöjd med det.

Nu ska jag fortsätta att vinna över Johanna i Tic-A-Tac poker...

And she´s back

2009-12-13 - 15:10:04
Och nu är hon tillbaka, det var ett bra tag sedan. Men jag har helt enkelt inte haft intresse för att blogga, men nu känner jag mig rätt sugen igen. Jag har inget vettigt att skriva om nu, så det blir något enkelt.


mobil-skit-sak
1, Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hemma :-D

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Du ställer alltid upp för mig :-)

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jag ska få presentkort på cenetr syd. :-D

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Med vem?

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Datorn tar jättelång tid på sig att starta.

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Duschen Ida :-D asså du verkar ha samma inställning som mig till allt :-P

7.
Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Körde de bil?

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Det är nu två dagar kvar på din nuvarande prisplan blablabla..

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Om du hade varit själv där uppe ... (osv)

10.
Din romantiska replik?
Vem vet vad som hade hänt om du var ensam

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Har velat kyssa dig hela dagen
RSS 2.0