Sugen på Big mac.

2010-05-26 - 19:45:47
Sitter här nu och känner doften av nybakad kladdkaka medans jag gör den sista texten i spanskan, inte helt fel måste jag säga.
I eftermidags så kom det mysigt besök, det gillas.

Orkar inte mer så;
Tänk en fet skål med hemmalagad marrängswiss nu- mums!

2010-05-24 - 18:20:23
All I have is this picture in a frame,
that I hold close to see your face everyday.

Hahaha!

2010-05-24 - 15:32:16


Today in pictures.

2010-05-23 - 00:44:49

13 årig kille spelar och sjunger till bland annat papaazzi

2010-05-20 - 20:10:40
Jag är inte hemma idag och kommer inte att komma hem idag heller, så inga bilder idag inte. Haha. Jag suger på att blogga.
Just nu så sitter Dahlis här brevid mig och pluggar, själv sitter jag och har lite halvtråkigt. Men det ändras senare.
Snart ska vi upp och laga mat sen blir det mys framför en film senare ikvälll.




Grymt duktig!

Blö

2010-05-19 - 18:15:12
Spexfoto idag, lägger in bilder en annan dag.
Jag orkar inte idag, har hållt på i facebook så har tröttnat.
Jag är trött och ska krypa ner i sängen.

Ha det fint.

Inköp från gårdagen

2010-05-18 - 20:30:33

Klänning- Gina Trocot- 249:-
Väska- Gina Tricot- 199:-



Linne- Gina Tricot- 99:-


Shorts- Gina Tricot- 199:-



Trosor- Gina Tricot- 59:-


Dove- Lindex- 59:-
Visibly clear- City Gross- 65:-

Pengar växer inte på träd, sorgligt nog.

2010-05-17 - 19:55:11
Jag cyklade in till stan innan idag för att bara kolla lite och eventuellt köpa Visibly Clear (som tar bort pormaskar och andra äckelsaker).
Sen helt plötsligt så stod jag där med påsar i handen och nästan tusen kronor fattigare.. fråga mig inte hur det gick till. Ni kan få se bilder imorgon, för idag orkar jag inte ta fram kameran.

Nu sitter jag och lyssnar på en låt som får mig att tänka på gamla goá tider.. mys.
Sen ska jag övertala Lena och Tajti att skicka lite bilder från Dalarna, så slänger jag upp några här sen.

Ikväll; Topmodell, Hollywoodfruarna.

Hemma igen!

2010-05-16 - 21:00:39
Jag har haft det riktigt roligt dessa dagarna, dock orkar jag inte skriva så mycket just nu. Är riktigt trött.
Ska fråga om lite bilder senare också eftersom jag var dålig med att fota, så bilder kommer senare helt enkelt.

Rubrik sökes

2010-05-12 - 08:14:05
Jepp, fruktansvärt dålig uppdatering här.

Men nu är det såhär att när jag väll är inne på datan så orkar jag aldrig uppdatera nu förtiden, och väldigt tidigt i morgonbittig så åker jag iväg till Mora med några andra. Så ni behöver inte förvänta er någon uppdatering förren nästa vecka.


Mig hittar ni som den röda köttbullen längst åt vänster.
Om ungefär en månad är det adios med denna klassen, lite sorgligt om man tänker efter.

Du är det finaste för mig

2010-05-06 - 17:12:19
Jag fann nyss en ny svag sida hos mig.

Nu ska jag äta, sen ut.
Bye ♥

För en lång lång tid

2010-05-04 - 18:22:53
06.00 Klockan ringer. "Ah, bara en liten stund till"
06.15 Vaknar till. "Oh shit, klockan är kvart över sju!"
06.16 → 06.50 Gör ve mig i ren stress, slänger i mig havre kuddar, skriker snabbt hejdå och kutar ut.
06.53 Mobilen ringer. "Nej, nu ringer Elinor och frågar vad jag är."
06.54 Det var bara mamma som ringde och frågade vart jag skulle och påpekade att klockan bara snart var sju.

Årh, jag hatar när jag ser fel på klockan.
Det har hänt ett x antal gånger att jag vaknat av alarmet och sedan legat och dragit mig i fem minuter. Men när jag sedan kollar på klockan ser jag 07.05 och har panik tills jag sprungit upp och kollat köksklockan om det verkligen stämmer, dock stämmer det oftast inte.

Vi fick reda på våra matte nationella idag, jag fick "ett riktigt starkt G", citerat från Christina.
Jag borde kanske inte vara riktigt så nöjd över det som jag egentligen är, men ändå!



Skitmysig låt, älskar den. Dock gillar jag inte sångaren.

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

2010-05-03 - 15:05:07
Sitter här och väntar på Cajsa, ibland är webcameran verkligen underhållande.
Usch, vad jag har tråkigt just nu.

Godmorgon

2010-05-03 - 10:51:20
Mys.

Godnatt mina vänner & alla andra som vi känner

2010-05-03 - 01:56:18

"Mamma Mu är det du? Muuu!"

Dagen kortfattat plus en bild

2010-05-03 - 01:28:55




• Vakna och göra ve mig.
• Träffa Johanna.
• Vi fotade bland annat.
• Hem och käka.
• Hemmakväll med systern.
• Cyklade in om min sköna höna som pojkvän. Mys.
• Movie night med systern min.

(Tidsstämplen stämmer inte)

you wanna be on top? hej hopp. garpish.

2010-05-03 - 00:53:55
Hej. Johanna här.
- Märkte ni att det lät lite som Robert på reklemen?
Hej. Robert här. Ni har väll inte missat? Heh.. typ, något.

Nej, Ida vet inte att jag skriver här nu. This is the beauty with passwords.
Jag gör detta endast som nödläge, jag har pajat min blogg och kan inte komma in på den. Något har klabbat och detta är fruktansvärt, är super sugen på att skriva men nej. Ikke sa nicke. Dö dö dö .

Hepp Depp dö.

Kom på den när jag skrev i Lovisas blogg.

Imorgon ska jag dö. Heh, nej, ska redigera bilder som jag och Idish tog idagish.
Saknar min blogg jätte mycket nu. :'/

Ida kanske inte gillar detta men vet ni vad?
- Nä, inte många som gör det men jag skiter i vad Ida vill. Jag behöver detta, mycket.

Godnatt.

Right now

2010-05-02 - 14:40:45


Nu; Mot Johanna

Trött, trött åter trött

2010-05-02 - 11:55:37

Jag orkade inte blogga något mer igår, jag var så fruktansvärt trött.. jag är fortfarande riktigt trött.

Igår så vaknade jag upp hos Dahla, vilket ni vet om ni läst mitt förra inlägg. Senare på dagen stack jag hem till pappa och käkade och var med familjen.
På kvällen var jag himla trött och uttråkad, vilket Dahla också var. Så då fick vi den magnifika idén att jag skulle komma hem till honom.
Vi kollade på två filmer som jag inte minns namnen på, men dem var bra, snackade och lite annat mys.

Valborg spenderades med vänner hemma hos Kim, och kvällen rullade på bättre än förväntat.

Nu orkar jag inte mer, är trött.

Jag borde inte vara vaken nu..

2010-05-01 - 08:11:21
..så jag ska nog smyga tillbaka till sängen och krypa ner hos min fina pojkvän.
RSS 2.0