Aloha!

2010-04-30 - 18:01:29
Hejsan hoppsan alla glada valborgsfirande individer.
Min dag har varit perfekt hitintills, hoppas er också har varit det! :D

Nu ska jag snart kila iväg, berätter imorgon om ikväll. Ha de fint!

Det blev ett litet inlägg trots allt

2010-04-29 - 16:00:41
Dock står här inget vettigt och om sju minuter ska jag bege mig till Elinor och möta upp henne och Ann.
Btw, den sömnen jag fick inatt gjorde mig nog bara gott trots allt. Jag är på hur bra humör som helst nu! :D

Adios amigos!

Godmorgon sköna höna !

2010-04-29 - 08:14:37
Usch, vad jag har sovit dåligt inatt. Jag har drömt en massa hemska drömmar, vaknat en gång i halvtimmen känns det som och tänkt en massa dåliga tankar som gjort att jag fått ont i magen.
Inte kul alls.

Om en halvtimme ska jag bege mig mot haralds och möta upp Elinor och sen vidare mot skolan.
Så det är nog dags att börja klä mig, dock vet jag inte vad jag ska ha på mig. Kanske kavajen som jag köpte igår?
Jaja, jag får se helt enkelt.

Efter skolan senare idag så ska jag till Gullstrand och göra något där. Prata med lärare, träffa mina nya klasskamrater och fika tror jag det var.
Direkt efter det så bär det av till min enormt saknade pojkvän. Det är sjukt hur mycket man kan sakna en människa.

Jag tror dock inte att det blir fler inlägg idag, så nu vet ni vad jag ska göra iallafall. Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Jag hatar mitt liv

2010-04-28 - 18:37:28
Jag ska bara gå och dränka mig, hejdå.

Clothes

2010-04-28 - 16:58:43
Nu har jag precis komit hem nästan.
Jag stack ner i stan efter skolan på jakt efter den perfekta kavajen, och gissa vad? Jag hittade den.


Dålig kvalité på bilden, men man ser ju iallafall.


Klänningen som jag beställde från Nelly.com

Jag har inte den blekaste aning varför, men jag fick 29.90 kronor rabatt på kavajen idag.

Skolan idag dåja.

2010-04-27 - 17:03:21
Jag är fortfarande fett sugen på en big mac -.-
Jag funderar faktiskt på att sticka till mc donalds, kanske fråga om Dahla vill hänga med. Men det kommer han inte att vilja, eller jo han kommer vilja hänga med men han har så fruktansvärt mycket plugg så han kommer inte att kunna.
Elinor kanske vill hänga med, eller hade hon inte träning idag?

Jag får se.

Jag måste iallafall ut, jag orkar inte sitta hemma och slöa, det har jag gjort så det räcker nu när jag har varit sjuk.
Jag känner mig inte frisk till 100% men jag känner mig deffinitivt bättre.
Dock har jag haft huvudvärk och varit så fruktansvärt trött under skoldagen. Men det är sånt jag får ta nu de kommande dagarna.

Orkar inte blogga mer.

En big mac skulle inte sitte helt fel

2010-04-26 - 11:50:04
Jahapp, då sitter jag här igen i min ensamhet och längtar ihjäl mig efter en big mac. Jag har varit så fruktansvärt sugen på det den senaste veckan.


Det var iallafall värt ett försök...

I WANT BIG MAC! Jag är sugen på big mac.
Kanske kan jag fråga mamma om hon kan köpa det till mig när hon har slutat jobba, hoppas hon har tagit bilen.
Måste kolla.. oh crap, hon har cyklat.

01;27

2010-04-24 - 01:27:23
Oj, vad klockan blev mycket! Tiden bara flyger iväg.
Nä, sängen nu. Ska upp tidigt imorgon.

Telefoner kan slänga sig i väggen.

2010-04-23 - 13:05:21
Jag och Dahla har inte träffats ordentligt sen i måndags. Så slutade han tidigare idag och han kom hem till mig och vi skulle umgås hela dagen.

Och när vi ligger och verkligen har det fruktansvärt mysigt. Ni vet när man känner "Oh, den killen älskar jag verkligen." Och det kittlar i magen och allt.

Vad händer inte då när han just precis hade påbörjat med att säga något till mig (som förmodligen skulle varit jätte sött).

Jo, då ringer hans mamma hans mobil.
Min pappa ringer två sekunder senare på hemtelefonen och mamma ringer ytterliggare fem sekunder senare på min mobil.
Vad är oddsen för det liksom.

Telefoner kan slänga sig i väggen, varför ska folk alltid kunna nå en?

:(

2010-04-23 - 11:50:39
Nu får jag faktiskt börja inse fakta- Jag suger på röj! Jag förlorar bara hela tiden, röj är inte roligt nu mera.


Sen mötte jag Elinor.

JAG VANN JAG VANN JAG VANN JAG VANN JAG VANN JAG VANN

;)

2010-04-22 - 18:55:31
Det känns lite failat att jag sitter och försöker lära elinor hur man ska ta temepn i rumpan. Hon orar sig nämnligen för att hon kanske bajsar samtidigt.



Känner mig lite skyldig nu att förklara var hennes anal är eftersom det är jag som har smittat henne.

Men från anal till något ännu bättre → pics.


På bättringsväg

2010-04-22 - 10:35:12
Sitter här och förlorar i Röj mot Johanna, som vanligt då alltså.

Siiick (n)

2010-04-21 - 15:15:14
Ligger hemma med 39 graders feber och bara saknar ihjäl mig efter min pojkvän.
Det tråkiga är att jag knappt kan äta någonting, och varje gång jag väl äter så ligger hälften kvar på tallriken.

08.00 Lite havrekuddar
15.00 En banan
17.30 Lite mackaroner med ketchup
21.00 En banan

Krya på dig Ida.
- Tack.

Nu; Film & sömn.

Paus från pluggandet

2010-04-18 - 16:52:36
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 0,05.
2. Har du haft sex den närmsta veckan? - Ja.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Pojkvännen.
4. Hur lång är du? - ~167.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Delar av Die another day.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - En aning privat.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på med vem.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda
9. När såg du senast din mamma? - Någon timme sen.
10. Är du kär? - Haha JA.
11. Veckans babe's? - Dahla ofc.
12. När vaknade du idag? - 07.07 -.-
13. Vilken är din favoritplats? - På någon stensak på Ven.
14. Vilken plats föredrar du minst? - Bajjamajjan.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Ingen aning.
16. Hur stor är din säng? - 120 cm.
17. Vad sover du i? - Trosor.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 4.
19. Var bor du? - Landskrona.
20. Tycker du om kinamat? - Ris med jordnötssås (y)
21. Tycker du om kaffe? - Nej.
22. Vad dricker du helst till frukost? - Oboy.
23. Kan du spela poker? - Ohja.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Inte vad jag kan komma på.
25. Vill du ha barn? - Ja.
26. Kan du några andra språk än svenska? - Yes.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Yes.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Jag vet faktiskt inte, men jag har alltid varit lite svag för havet. Man vet aldrig vad som kan lura på botten.
30. Äger du värdefulla smycken? - Yes, om jag skulle sålt det skulle jag bli multimiljonär!
31. Kan du rulla med tungan? - Ohyes.
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Hahah, vet nt.
33. Vad har du för ringsignal? - Någon som ringer.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ligger säkert någonstans på vinden.
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - Min väska.
36. Kan du byta olja på bilen? - Hahah, dum fråga. Det är klart jag kan ;)
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Simon och Sophie
38. Dansar du i bilen? - Bara om jag ska åka längre än tre timmar.
39. Brukar du duscha ensam? - Bland annat.
40. Piercing? - Naveln, öronen.
41. Har du någon tatuering? - Tyvärr inte.
42. Har du provat droger? - Nej.
43 Rökt eller snusat? - Testat en gång, men nej.
44. Har du pojkvän eller flickvän? - Ja.
45. Vad är ditt mobil nummer? - haha..
46. Vad ska du göra ikväll? - Plugga, sen kommer älsklingen.
47. Har du några syskon? - Ja.

Tummen ner för massa läxor

2010-04-18 - 12:37:31
Haha, jag lyckades väcka honom med min vackra morgon stämma.

Nu; PLUGG!

I can´t win

2010-04-18 - 08:14:58
Varför ska jag alltid vakna före Dahla, varför varför varför? Innan var det alltid tvärt om. Jag somnade före honom och jag vaknade sedan efter honom. Men nu så somnar jag alltid efter honom och jag vaknar alltid före honom.

Det är inte kul att sitta här och vänta på att sin pojkvän ska vakna.
Igår så väckte jag honom. Men idag fick jag såklart inte göra det av honom, han behöver alla timmar han kan få för sin skönhetssömn.


I loooove my hottie -"Du äär min maaaan, och jag vet du gör så gott du kaaaan"

I can´t win-Usher


Dagen kortfattat

2010-04-17 - 23:20:13
• Vakna med Dahlis.
• Städa mitt rum.
• Äta hos morbror.
• Hem till Dahla.
• Mys.
• Tajti ringer och två minter senare är vi på väg till en brand.
• Hemma hos Dahla igen.
• Ut med Eric en runda.
• Hem och mysa.

I´m just love it

Summer time!

2010-04-14 - 20:01:30
Yes, jag fick beställa en av klänningarna från gårdagens inlägg av mamma, i am happy! Och som pricken över i;et så kommer den imorgon eller på fredag.

När jag cyklade hem från skolan idag så såg jag på nettos sån skylt (som visar tid och temperatur) att det var 17 grader ute.
Nu har jag varit ute och solat också för första gången i år. Det blev faktiskt en timme. Men efter typ 20 minuter började jag frysa, då började jag springa runder lite, rocka rockring, stepp, armhövningar och sit-ups. Om det fortsätter såhär så kommer jag säkert börja komma ut och röra på mig mer. I love the sun!


Och om typ en månad så kan jag byta smycke i piercingen.

På fredag har vi nationella i matte, jag tror faktiskt att jag måste öva lite till det.

Heeeeeeeeeeeej

2010-04-13 - 20:07:24

"Jag var best man vid bröllopet. Om jag var bäst, varför gifter hon sig då med honom?"
Lite småkul, hehe.

Jag önskar just nu att pengar växte på träd, för fy tusan vad jag är shopping sugen. I slutet av månaden så ska jag faktiskt ut och shoppa, för då har jag iallafal tusen kronor att shoppa för.
Fast sen så har jag ju också sett en massa söta saker på nätet som jag vill beställa hem, sen så måste jag köpa bikini/baddräkt också. Ajajaj, nu känns plötsligt tusen kronor rätt lite.

Saker jag inte hade tackat nej till nu;
   




Horse

2010-04-11 - 18:25:58
Jag vet, jag vet, jag vet...
Men jag har inte suttit vid datorn något under helgen.

Och jag kommer nog inte att göra det inom det närmsta iheller, kanske att det blir lite små-inlägg. Men jag slänger åtminstone in några bilder jag tagit på en häst.








That was fun

Hej på dig!

2010-04-08 - 18:32:53

Jag ska sova hos Dahla inatt så det blir inger uppdatering.
Jag vet, jag suger på detta.

Lalandia

2010-04-07 - 21:32:16
Jag har precis kommit hem ifrån Speakers Corner nu, där jag alltså åt. Som avslutning på utbildningen så bjöd dem på middag.

Bilder från Lalandia





Hole In One! ..eller inte.




Lite skräckinjagande, men ändå.


Jag kunde sola i Danmark och nyckelpigorna var framme, är det ändå inte sommar? Och ja, jag vill skryta lite om min röda svullna piercing.


Efter några tappra försök så fick jag faktiskt in tekniken.


Det var rätt mysigt faktiskt.


Men vad gör han då? Eller hon...


Cajsa och hennes nya pojkvänner, hon kunde bestämma sig för vem hon tyckte bäst om och eftersom båda ville ha henne så fick det bli så.



AJDÅ! Nåt hände!



Hinner inte mer idag. ♥

At home!

2010-04-06 - 19:33:52
Nu är jag hemma, jag har varit i danmark med familjen så det är därför jag inte har uppdaterat något. Och nu så ska jag raka va håret på min pojkvän mot min vilja, men det är ju ändå hans hår.. så han bestämmer, tyvärr.
Ikväll kommer det inte att bli någon mer uppdatering eftersom jag har mycket annat att göra, så jag hinner inte.
Men imorgon så ska jag se till att det kommer in lite bilder... om jag nu hinner.

ADIOS

2010-04-01 - 19:47:44
Jag kommer inte att uppdatera nu på ett tag.. titta in igen om några dagar!

RSS 2.0