Godmiddag!

2010-10-31 - 13:31:19

Orkar inte skriva nu... MEN HEJ! :D

Engel

2010-10-28 - 18:46:12
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, det är så mycket som händer nu. Inte bara det som händer runt omkring, det finns så mycket som händer inuti. Som om någon startat en elvisp i huvudet på mig. Det finns så många känslor och tankar som bara vill ut. Det finns ingen här nu som jag kan dela den sortens känslor och tankar med. Jag saknar det.

Rasmus Seebach, mannen som gör danska vackert!

Var ska man börja?

2010-10-28 - 17:49:17
..väcker många känslor.

Godmorgon!

2010-10-23 - 09:57:29
Jag är jätte trött, skulle kunna sova några timmar till men drömde om konstiga saker varje gång jag somnade så nej.

För dig ska jag göra det tusen gånger om

2010-10-23 - 00:32:14

Gubben i lådan

2010-10-22 - 17:36:00
Känns som det är lagom längesen jag skrev, så nu är det väll dags igen.
Jag håller på att städa rummet. Damma nyss och plockade undan allt som gått och lagt sig på golvet av någon anledning, absolut ingen aning om hur allt hamnade där. Men nu är det allt fint igen!

Om två timmar blir det att möta upp några vänner, sen blir det att kolla match. Men innan det ska jag käka bakad potatis, inte helt fel!

Kom på att jag måste aktivera mitt CSN-kort, vi hörs!

Känner längtan efter snö!

2010-10-12 - 19:15:28
Hösten är igång och kylan bara plågar mig. Men det betyder att vintern är på ingång med snö!
Längtar lite smått efter snöbollskrig, pulkaåkning och att få öppna klappar till jul.

Jag har märkt att jag vill vara ute mer nu när det börjar bli kallt, låter lite knepigt. Men långa kvällspromenader med trevligt sällskap har blivit en favorit.

Snart blir det desperate housewives med nypoppade popcorn och lite choklad

Ibland kan man inte låta bli att le

2010-10-08 - 21:21:32
Sitter och tittar på kissies blogg.
Jag; Tycker du hennes hårfärg är fin?
Maja; Nä.. du är mycket finare än henne. Du är så fin när du är blond, när du är brunhårig också. Det går inte att beskriva..

*Maja är min lillasyster på nio år*

At home

2010-10-07 - 15:20:39

SPAIN

2010-10-06 - 21:18:23
Hemkommen från Spanien och allt. Jag kom hem igår! :)
Jag har haft det fruktansvärt bra. För er som inte vet så har jag och nio andra från spansk klass fått åka iväg Durango och bo hos vars sin värdfamilj. Jag hamnade hos en kille som heter Mikel och hans föräldrar.
Här är självaste Mikel, jättesnäll och trevlig på alla sätt och vis.

Första kvällen hos familjen kändes väldigt ensam och jobbig. Allting var nytt och dem levde på ett helt annat sätt än vad vi är vana med.
Första morgonen hällde mamman upp mjölk i en skål och värmde det sedan i mikron till mig, sen fick jag muffins till det. Jättekonstigt. 
Jag fick inte heller gå utan skor i huset, när jag frågade om jag fick lov att ta av mig skorna och gå runder i bara strumpor så sa mamman "NO! NO! NO!" och gick och hämtade ett bar tofflor till mig..
Under hela veckan åt jag varken pasta eller potatis, utan bara en köttbit med bröd. En dag åt vi kanin.. Då berättade jag för dem att jag hade två kaniner hemma och då berättade mamman att hon hade tre kaniner i frysen.. nice. 

Men dagarna efter första dagen var hur bra som helst, man kom in i rutinerna liksom.
Här är två bilder som jag gillar;

Jag orkar inte ladda upp en massa bilder och sånt nu. Utan det får bli en annan dag. Nu ska jag se på tv sen plugga lite. 

RSS 2.0