15 November 2009

2009-11-15 - 00:32:57
Har helt enkelt inte tid och ork...

7 November 2009- Everything

2009-11-07 - 17:46:20
Hejhej, här sitter jag hemma hos min kära pappa. Jag känner att bloggen går rätt segt, men det är sånt man får leva med. Nä men att hålla på att blogga tar på ens tid, och den tiden har jag inte för tillfället. Så därför är det inte så mycket uppdatering.

Snart ska jag iallafall äta hemlagad pizza. MUMS! Och nu har jag en ny bästa vän, vad mysigt.

Nästa vecka är totally fullspäckad. Hur ska jag orka med allt?

Men nu orkar jag nt detta mer, ha det bra! Glöm inte att det är farsdag imorgon.

4 November 2009- Happy

2009-11-04 - 20:48:27

Hejhej, här sitter jag framför datorn- liksom var annars? Tajti påstod nyss att han och jag hade träffats för typ fyra år sen hemma hos min nässkusin, som även var hans flickvän på den tiden, wierd. Jag frågade ut honom för att vara säker på om det verkligen var jag; Var det en blond tjej med kort hår som liknade en köttbulle?
- Japp exakt!


Hm, det måste ha varit jag. Vem annars liknar en köttbulle med kort hår? Ganska coolt att han minns det, jag måste verkligen ha gjort bra intryck. "Du var där och krängde kakor" - tyvärr sitter det fortfarande i.
Idag är det Grey´s anatomy, jippi yey!!

Måste meddela en sak; Dahla is back! Han kom hem ifrån Syrien idag, efter tio dagar så får jag träffa honom igen. Och imorgon är det ku, jag tvivlar på om några av oss skulle se på bio? Kanske, i hope.

Jag har kommit på världsidén Fototurné, dock är det begränsat antal. Endast två stycken platser, tyvärr är dem redan uppbokade. Sorry my ladies.

Nu ska jag fixa maten på Café World och sen se på tv om jag inte fastnar vid datan, vilket det finns risk för. Ha det bra!

3 November 2009- Plugg

2009-11-03 - 15:33:30

Hejhej, nu har jag suttit och pillat lite i designen. Dock kan ni inte se det eftersom jag inte har klistrat in det än. Idag har vi varit på Gullstrand hela dagen. Först information om handelsprogrammet, vilket var riktigt långtråkigt. Efter lunch och mega rast så fick vi information om samhällsprogrammet, mycket roligare. Tror jag ska välja det, men nog inte på Gullstrand, tror jag nog väljer i en skola i Helsingborg.

Jag måste plugga matte a nu! fuckfuckfuck, jag funderar på att hoppa av. För sen när man går på gymnasiet så kan man ju lika bra räkna matte med dem andra, istället för att ligga ett steg före. Och det är typ som en lite svårare repris av 9;ns matte.



Ha det bra, för nu ska jag plugga!

2 November 2009- Lite allt möjligt

2009-11-02 - 20:54:34
Hejhej, nu har jag precis ätit hamburgare! Mycket gott. Tyvärr orkade jag bara en idag. Är det något bra på tv idag? Jag ska nog kolla efter.

Näpp, inget speciellt idag. Kan även påminna er om att det är premiär för Ullared idag kl 20,00. Och varför jag vet detta är för att det är mammas framtida favoritprogram.

Skolan gick på ganska snabbt idag tycker jag, dock gick det inte lika snabbt att komma ur sängen. Efter skolan så stack jag ner till stan, kände att jag behövde något. Jag orkade inte kolla så mycket efter kläder så det blev underkläder och lite smink, även ett kilo chinchilla mat.
Mina bröst har "gått upp i vikt" från A-cupa till B-cupa, visst blev man lite glad... eller jätte glad.


3 trosor 149:- Gina Tricot
Bh 149:- H&M
"Guldglittrig" ögonskugga 29,90:- H&M
Silvrig & gå ögonskugga 10:- Tiger

*Fortsätter senare*

Jag börjar bli seriöst trött nu. Jag vill lägga mig i sängen och slå på tv;n eller något. Men jag måste vänta på att min kyckling ska bli klar på Café World. Idag när jag loggade in så hade jag fått 14,738 coins, blev rätt chockad.
Både Lena och Johanna har fått 2,000 fria sms av comviq men inte jag... Har de glömt mig? Kommer jag få det sen? Eller är det meningen att jag inte ska få det? Jaja, det lär jag få reda på sen.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Sovmorgon imorgon och ingen skola, eller vi ska till Gullstrand och göra ngt. Ha det bra!
RSS 2.0