:)

2010-08-26 - 18:18:25
Börjar halv elva imorgon och slutar halv två. Helnöjd.

:)

2010-08-25 - 21:19:13
Idag skulle jag egentligen ha handlat in ett par skor, det behöva verkligen. Men hittade dock inga som föll mig i smaken nere i stan idag. Så jag får väll åka till Center Syd eller något nu i helgen och checka läget.
Men fick ett linne och en stickad tröja inhandlad idag från Olofsson, rea också. Perfekt.

Babybild
Bebisen har inte något namn än :)

En liten bror

2010-08-24 - 14:24:57
SYSKONET HAR KOMMIT, weeeoo. Mega glad!
Har även fått 5,000kr, jippiyey!
& skolan är skit bra  :D

Sista lovdagen

2010-08-22 - 20:50:55
Sitter bänkad framför datan med en skål popcorn i knäet och väntar på att paradise hotel Danmark ska starta. Hur spännande som heslt!
Efter det blir det nog sängen för min del, dels för att det är första dagen på gymnasiet och för att jag är så himla trött i kroppen efter passet på gymmet.
Så jag säger här med godnatt, för mig lär ni inte höra av förren imorgon.
Solnedgång i Kläppen.

Ny design!

2010-08-21 - 16:33:41
Jag har pillat ihop en ny design. Jag har märkt att vissa inte kan se den.
Så om du fortfarande ser den gula designen så tryck f5

Weeeoo

2010-08-21 - 16:31:38
Sitter hemma hos pappa nu. Bebisen har inte kommit ännu. Den skulle ha kommit för ca en vecka sen, men icke.
Jaja, idag är det iallafall sån sak på gården idag eftersom gården fyller 40 år. Så ska ner och äta middag med alla mina kära grannar om en halvtimme. :)
Snabb bild nu innan jag sticker.

Färgat håret ..

2010-08-20 - 15:09:41
Fick ett ryck igår och stack och handlade färg, och det resulterade såhär;
Dock är det bara toning, så det går ur om 8 veckor. Vågade inte färga det permanent.

Godnatt :)

2010-08-20 - 00:30:47
Nu är jag rääätt trött, och imorgonbitti kommer Elinor in om en sväng för vi ska fixa en liten sak.
Eller liten och liten (?) Men det kommer nog bild på det förr eller senare, dock nog inte imorgon tror jag.

Usch såg nyss att det kryper en sill på min vägg, ni vet en sån liten sak som liknar en tvestjärt? :)
Jaja, nog om det. Nu ska jag sova. Godnatt.

typ helt död

2010-08-19 - 16:20:10
Nej så farligt var det inte, men jag kan inte förneka att jag inte känner något. Undra hur jag kommer känna mig ikväll då? Aj.

Trots det ska jag ta och göra ve mig när som helst och fortsätta min dag utåt.
Full fart.

... swiiiish!

Blev glad nu :)

2010-08-19 - 12:23:26
Yeeeees, har lyckats få med mig Elinor till gymmet idag :)

Goodmorgon min skööna hööna

2010-08-19 - 10:21:43
Varför, vaarfööör ska mamma alltid komma in på rummet och lyckas väcka mig? Jag som la och drömde om fina grejer. Men jaja, inget mer snack om den saken.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har tråkigt? Jag ska iallafall passa lillebror i en timme nu, sen.. vet jag inte.
Måste prata med mamma, även träffa Elinor ett tag.

För bli en bild på Dahlas lillasyster så här på morgonkvisten när hon försökte komma upp på en dahlahäst uppe i Dalarna. Efter många om och men så lyckades hon faktiskt..;

Finally Mc Donald´s

2010-08-19 - 00:01:10
Jag har haft en toppen dag idag, med toppen folk. Hur fint som helst.
Vilket avslutades med Mc Donald´s, vilket gör dagen ännu bättre. Jag vet inte hur länge jag har suktat efter en Big Mac & Co. Men det för bli den sista på ett tag nu, ska ju börja träna nu också hade ajg tänkt mig, så lite onödigt att proppa i sig Big Mac då.
Bild från en regnig dag uppe i Dalarna.

´:)

2010-08-17 - 20:42:54
Sitter hemma hos älskling nu, eller jag har varit här ett bra tag men ja ni fattar. Jag har hjälpt honom att rensa gaderoben, duktigt! :)
Tror jag också måste rensa min gaderob men det får vänta.
Nu blir det mys och film.

-.-

2010-08-16 - 15:12:59
Jag orkar verkligen inte göra något alls idag, jag är helt slut.

Hemma!

2010-08-16 - 00:23:14
Hemma från Dalarna nu, är dödstrött.

Grillkvällen gick över till övernattning

2010-08-06 - 15:54:45
Vi reste ett riktigt stort tält som var från 70-talet eller något (?) Ett sånt dem använde i militären på den tiden med kamin och allting i. Självklart hade vi ingen nytta av kaminen eftersom det var så varmt ute i vilket fall som helst, men tänkte att ni kanske ville veta det ändå. Fast det vill ni ju inte, helt ointressant. Men ända lite coolt.
Hur mysigt som helst.
Imorgon 06,00 så åker jag iväg till Dalarna med familjen Dahlström.
Jag som blivit så duktig på att uppdatera nu också sticker jag bara iväg, menmen.
Jag kommer hem igen den 14;de någongång. Det kommer att bli hur mysigt som helst. Vad jag vet änsålänge så kommer vi paddla kanot, fiska, köra go-cart och massa sånt mys.
love it

NU; Grillfest!

2010-08-05 - 17:09:06
Sådär lite snabbt, testade webbcameran också. Det duger väll.

Dålig uppdatering

2010-08-02 - 14:49:51

RSS 2.0