H E J

2011-02-15 - 08:50:17
Hatade min header, så jag har bytat. Om ni inte ser en svart/vit bild tryck F5 så får ni se mitt rätta jag istället.

Ja och då vart det alla hjärtans dag igår. Folk älskar dagen, och folk hatar dagen. Själv tycker jag att dagen inte är så märkvärdig, det känns som en vanlig dag. Bara att jag går runder med vetskapen att min pjkvän har planerat något fint och jag är jätte nyfiken. 

Jag fick ett fint och personligt brev av honom, där det även stod att jag kommer att vara uppbokad nu på fredag. Spännande.
Han fick ingen present av mig igår, bara en massa pussar. Hans present kommer om några veckor, yey!


Efterspm bloggen har fått lida de senaste veckorna så bjuder jag på en bild på mig och min pojke. 
Bakken, vi firade ett år tillsammans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0