I´m back.

2011-01-22 - 21:46:05
Har haft ett virus på datorn.. viruset blockerade en massa. Men idag när jag startade datorn så stod det att viruset tagits bort. Vadå lycklig liksom? 

Igår hängde Ann med mig hem efter skolan, sen kom Elinor också. Vi lagade mat, snacka massa skit och kollade på en film. Hade det allmänt mysigt. Lite senare på kvällen stack de hemåt och jag drog hem till Sebbe och stannade där över natten också. 

Idag har jag vaknat bredvid en fin påg och haft en mysig morgon. Senare gick vi ut en runda med hunden, när vi kom in igen drack vi varm oboy och spelade kort. Jag vann hela tiden. Hur glad som helst.
Har varit på släktkalas också, fast är hemma nu.

Imorgon blir det nog en väldigt lugn dag. Får se om jag orkar plugga lite. Jag ska i alla fall ut och power walka/ springa en timme på morgonen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0